כורסאות

לקוחות מדברים עלינו
icon
customer קורל פרץ
מאוד מרוצה!
רכשתי מיטה במחיר זעיר וקיבלתי תמורה נהדרת! מיטה יפה, קלה להרכבה ממש כמו באתר! המשלוח הגיע מוקדם מהצפוי אין ספק שאמשיך לרכוש ולהנות משירות נהדר
stars
97% לקוחות מרוצים
icon
customer איגור
מצויין
עשיתי הזמנה לשולחן מתקפל ,תוך 3 ימים קבלתי שולחת טוב! ומחיר מצויין
stars
קשובים ומשתפרים בעזרתכם תמיד!
icon

מטרתינו מהקמת האתר ועד היום היא להעניק את השירות הטוב ביותר בתחום הרהיטים ובמכירה אינטרנטית, לשם כך אנו קשובים ללקוחותינו ובעזרתם משתפרים כל יום.

קרא/י עוד ...
stars
  • אנו מאמינים שעל מנת לשפר את השירות עלינו להיות קשובים באופן מתמיד ללקוחותינו.
  • קבלת אלפי חוות דעת מלקוחות בשנים האחרונות.
  • שיפור מתמיד ברמת השירות שאנו מעניקים.
אנו מאמינים כי בכדי להשתפר אנו צריכים להיות קשובים ללקוחותינו, לכן יש לנו קשר רציף איתם הכולל קבלת חוות דעת.
אנו רוצים לדעת איך הלקוחות מרגישים לגבי הקניה שביצעו ומה הייתה חווית הקניה שלהם באתר, בעזרתם אנו יודעים איך ניתן לשפר עוד את השירות.
לא משלמים אצלינו דמי ביטול!
icon

חשוב לנו להרגיע אתכם ולהדגיש כי אין דמי ביטול ואפשר להחזיר את המוצרים במידה ותתחרטו, וללא דמי ביטול!

קרא/י עוד ...
stars
  • אצלנו אפשר להתחרט ולבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול.
  • יש אפשרות להחליף מוצר לדגם אחר.
  • תנאים נוחים ולא מחייבים על החזרת מוצר.
אצלנו ההזמנות מחולקות לשתי סוגים:
1. מוצרים גדולים/כבדים – במידה ולא היה תיאום עם הלקוח לעת האספקה יוחזר לו כל הסכום ששילם על המוצר.
2. מוצרים קטנים – מוצרים אלה נשלחים דרך חברת שליחויות, לכן אם הוצר לא נשלח יש אפשרות של זיכוי כספי.
אנו לא מאמינים בדמי ביטול ולכן, כל משלוח שלא יצא והלקוח ירצה לבטל, הלקוח יקבל את כל הסכום על המוצר שהזמין. במידה והמשלוח יצא והלקוח ירצה לבטל הוא יחוייב רק בדמי המשלוח ללא כל דמי ביטול נוספים.
תמיד זמינים לכם לאחר רכישה באתר
icon

במידה ויתגלו שאלות לאחר ביצוע הזמנה, או שתבקשו שרות, נשמח לתת לכם שרות מקצועי ומהיר.

קרא/י עוד ...
stars
  • ממשק פניות נגיש וידידותי ליצירת קשר איתנו 24/7 מבחירת מוצרים ועד קריאת שרות במסגרת האחריות.
  • תגובות מהירות וענייניות לפתרון כל בקשה.
  • שירות לקוחות אישי ומסור עם ניסיון רב בתחום הרהיטים.
אנו בבמבו מבינים כי הלקוח ירצה לדעת שתמיד יהיה לו עם מי לדבר ולמי לפנות, לכן בנינו ממשק פניות נגיש וידידותי הנותן אופציה ליצירת קשר 24/7.
כל פניה הנפתחת בשירות הלקוחות נענת בכל ימי העסקים.
חשוב לנו מאוד שכל שאלה תענה בצורה הכי מקצועית ומהירה, אנו בודקים מידי חודש את מידת שביעות הרצון של הלקוחות שפנו אלינו על מנת להמשיך להעניק תמיד את השירות הטוב ביותר.
הזמנה מהירה ופשוטה דרך האתר
icon

רהיטים שבוחרים מהבית בעזרת אתר ידידותי ביותר עם גישה לאלפי רהיטים. אנחנו דואגים תמיד להבליט את המידע החשוב ביותר על כל מוצר כך שתוכלו להשוואת בין המוצרים ולקבל החלטה נכונה.

קרא/י עוד ...
stars
  • הזמנה מהירה ונוחה דרך האתר.
  • קבלת מייל אישור מפורט שמתקבל מייד לאחר ביצוע ההזמנה.
  • סיכום הזמנה בחשבון האישי הכולל את פרטי ההזמנה, קבלות וחשבוניות, ומאפשר לפתוח פנייה.
ההזמנות אצלינו מתבצעות בקלות רבה, האתר ידידותי מאוד למשתמשים !
קיימת אפשרות להכניס את המוצרים לסל הקניות בלי להירשם ולקבל את המחיר הסופי הכולל את מחיר המשלוח/הרכבה.
המידע החשוב על כל מוצר מוצג בצורה מאוד ברורה בדף המוצר: קוד מוצר, שם הדגם, גוון, מחיר משלוח, האם המשלוח כולל הרכבה, האם המוצר כבר במלאי, זמן האספקה, מקום ושעות האיסוף, תקופת אחריות ועוד.
את כל המידע החשוב הזה תמצאו גם באישור הזמנה במייל שתקבלו ( דוגמה למייל אישור הזמנה )

הקישור "מידע ושרות לקוחות 24 שעות" מאפשר להתחבר לחשבון הלקוח ללא צורך במייל וסיסמא.
בחשבון האישי תמצאו לכל הזמנה: פירוט ההזמנה, קבלות/חשבוניות, פניות לשרות לקוחות
אחריות ושירות לקוחות
icon

מומחים בתחום הרהיטים כבר שנים, מחלקת שרות הלקוחות שלנו נותנת מענה יעיל על מנת לפתור כל בקשה באופן הטוב והמהיר ביותר.

קרא/י עוד ...
stars
  • ממשק נוח וידידותי לפתיחת פניה בשירות הלקוחות שלנו, גם מהנייד וגם מהמחשב, 24/7.
  • תגובות מהירות במשך כל שעות הפעילות.
  • אחריות בבית הלקוח למזמיני הרכבה.
מרגע ביצוע הזמנה באתר, שרות הלקוחות של במבו דואג שהמוצרים יסופקו באופן המהיר והנוח ביותר.
דאגנו שכל לקוח יוכל לדווח לנו על כל קושי בתיאום אספקה או בתקלה שהתרחשה לאחר קבלת המוצר, לשם כך בנינו ממשק ידידותי מותאם לסמארטפונים שמאפשר לכם לכתוב לנו ולקחת תמונות ישר מהסמארטפון בדיוק כמו בWhatsapp :)
לאחר ביצוע כל הזמנה תקבלו מייד מייל עם קישור בולט לפתיחת פנייה באתר, כך שתוכלו לשלוח לנו כל בקשה בשעות הנוחות לכם והיא תענה בשעות עבודה, שירות הלקוחות שלנו ידאג לפתור כל תקלה ולעדכן אתכם דרך הפנייה.
  1. 1
  2. 2