ספות דו/תלת

לא משלמים אצלינו דמי ביטול!
icon

חשוב לנו להרגיע אתכם ולהדגיש כי אין דמי ביטול ואפשר להחזיר את המוצרים במידה ותתחרטו, וללא דמי ביטול!

קרא/י עוד ...
stars
  • אצלנו אפשר להתחרט ולבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול.
  • יש אפשרות להחליף מוצר לדגם אחר.
  • תנאים נוחים ולא מחייבים על החזרת מוצר.
אצלנו ההזמנות מחולקות לשתי סוגים:
1. מוצרים גדולים/כבדים – במידה ולא היה תיאום עם הלקוח לעת האספקה יוחזר לו כל הסכום ששילם על המוצר.
2. מוצרים קטנים – מוצרים אלה נשלחים דרך חברת שליחויות, לכן אם הוצר לא נשלח יש אפשרות של זיכוי כספי.
אנו לא מאמינים בדמי ביטול ולכן, כל משלוח שלא יצא והלקוח ירצה לבטל, הלקוח יקבל את כל הסכום על המוצר שהזמין. במידה והמשלוח יצא והלקוח ירצה לבטל הוא יחוייב רק בדמי המשלוח ללא כל דמי ביטול נוספים.
אחריות ושירות לקוחות
icon

מומחים בתחום הרהיטים כבר שנים, מחלקת שרות הלקוחות שלנו נותנת מענה יעיל על מנת לפתור כל בקשה באופן הטוב והמהיר ביותר.

קרא/י עוד ...
stars
  • ממשק נוח וידידותי לפתיחת פניה בשירות הלקוחות שלנו, גם מהנייד וגם מהמחשב, 24/7.
  • תגובות מהירות במשך כל שעות הפעילות.
  • אחריות בבית הלקוח למזמיני הרכבה.
מרגע ביצוע הזמנה באתר, שרות הלקוחות של במבו דואג שהמוצרים יסופקו באופן המהיר והנוח ביותר.
דאגנו שכל לקוח יוכל לדווח לנו על כל קושי בתיאום אספקה או בתקלה שהתרחשה לאחר קבלת המוצר, לשם כך בנינו ממשק ידידותי מותאם לסמארטפונים שמאפשר לכם לכתוב לנו ולקחת תמונות ישר מהסמארטפון בדיוק כמו בWhatsapp :)
לאחר ביצוע כל הזמנה תקבלו מייד מייל עם קישור בולט לפתיחת פנייה באתר, כך שתוכלו לשלוח לנו כל בקשה בשעות הנוחות לכם והיא תענה בשעות עבודה, שירות הלקוחות שלנו ידאג לפתור כל תקלה ולעדכן אתכם דרך הפנייה.
97% לקוחות מרוצים
icon
customer אנטון א.
שולחן סלון Amy
הזמנתי מ"במבו" שולחן לסלון. ברצוני לציין כי הפריט הגיע בזמן (אפילו לפני_) והשירות היה מקצועי ואדיב!!
stars
תמיד לשירותכם !
icon
customer דוד ש.
כורסת I-Voga
רציתי להודות לכם על הכורסה שהזמנתי מכם. את ההזמנה ביצעתי ביום רביעי עם נציגה מאד נחמדה ממליץ בחום רב!! ושוב תודה על שירות אדיב זמין יעיל וסופר מהירר!!! (סופק תוך 4 ימי עסקים בלבד!)
stars
קשובים ומשתפרים בעזרתכם תמיד!
icon

מטרתינו מהקמת האתר ועד היום היא להעניק את השירות הטוב ביותר בתחום הרהיטים ובמכירה אינטרנטית, לשם כך אנו קשובים ללקוחותינו ובעזרתם משתפרים כל יום.

קרא/י עוד ...
stars
  • אנו מאמינים שעל מנת לשפר את השירות עלינו להיות קשובים באופן מתמיד ללקוחותינו.
  • קבלת אלפי חוות דעת מלקוחות בשנים האחרונות.
  • שיפור מתמיד ברמת השירות שאנו מעניקים.
אנו מאמינים כי בכדי להשתפר אנו צריכים להיות קשובים ללקוחותינו, לכן יש לנו קשר רציף איתם הכולל קבלת חוות דעת.
אנו רוצים לדעת איך הלקוחות מרגישים לגבי הקניה שביצעו ומה הייתה חווית הקניה שלהם באתר, בעזרתם אנו יודעים איך ניתן לשפר עוד את השירות.