פינות עבודה

הצגת מוצרים ותנאי משלוח
icon

אנחנו מומחים בתחום הריהוט ובשיטת מכירה דרך האינטרנט, אנו משקיעים בדפי מוצר ברורים ומדוייקים ודואגים לעדכן את המלאי וזמני האספקה באופן יום יומי.

קרא/י עוד ...
stars
  • תמונות איכותיות שצולמו ברמה מקצועית.
  • זמני אספקה מעודכנים בזמן אמת בדף המוצר.
  • תיאור ברור עם מידות.
אנו בבמבו מבינים שכשמוכרים ריהוט באינטרנט צריך לשים לב לפרטים הקטנים ולבדוק מכל הכיוונים את הרהיטים הנמכרים. לכן לכל הרהיטים הנמצאים באתר יש תיאור מקיף הכולל מידות, צבעים ותמונות.
אנו משקיעים משאבים רבים כדי לתת זמני אספקה מציאותיים ולוודא שאנו מצליחים לספק את המוצרים בזמן. זמני האספקה הם מדויקים בין אם המוצר במלאי ובין אם המוצר בדרך לארץ. (הערכת זמן האספקה כוללת עיכובים פוטנציאליים, ולכן ברוב המקרים המוצר מגיע ללקוח הרבה לפני זמן האספקה שרשום באתר).
לא משלמים אצלינו דמי ביטול!
icon

חשוב לנו להרגיע אתכם ולהדגיש כי אין דמי ביטול ואפשר להחזיר את המוצרים במידה ותתחרטו, וללא דמי ביטול!

קרא/י עוד ...
stars
  • אצלנו אפשר להתחרט ולבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול.
  • יש אפשרות להחליף מוצר לדגם אחר.
  • תנאים נוחים ולא מחייבים על החזרת מוצר.
אצלנו ההזמנות מחולקות לשתי סוגים:
1. מוצרים גדולים/כבדים – במידה ולא היה תיאום עם הלקוח לעת האספקה יוחזר לו כל הסכום ששילם על המוצר.
2. מוצרים קטנים – מוצרים אלה נשלחים דרך חברת שליחויות, לכן אם הוצר לא נשלח יש אפשרות של זיכוי כספי.
אנו לא מאמינים בדמי ביטול ולכן, כל משלוח שלא יצא והלקוח ירצה לבטל, הלקוח יקבל את כל הסכום על המוצר שהזמין. במידה והמשלוח יצא והלקוח ירצה לבטל הוא יחוייב רק בדמי המשלוח ללא כל דמי ביטול נוספים.
משלוחים מהירים
icon

אנו מומחים באספקת רהיטים לכל הארץ:
אצלנו בבמבו יודעים שחשוב לכם לקבל את הרהיטים במהרה!

קרא/י עוד ...
stars
  • 99% מההזמנות מתואמות בזמן.
  • זמן האספקה של כל מוצר מעודכן באתר בזמן אמת.
  • אספקה מתואמת מראש מול הלקוח.
אצלנו באתר במבו רהיטים, אנו מבינים שחשוב ללקוחות שלנו לקבל את הרהיטים שהזמינו בזמן הקצר ביותר ועושים הכל על מנת שכך יקרה. רוב ההזמנות מגיעות ללקוחות שלנו בזמן, ואפילו לפני הזמן.
זמן האספקה של המוצרים מעודכן באופן יום יומי באתר וכך הלקוחות יכולים לדעת מראש כמה זמן יקח למוצר להגיע. כשהמוצר נמצא במלאי הלקוח יקבל אותו בין 1 עד 14 ימי עסקים.
המרכזים הלוגיסטיים שלנו מתאמים עם הלקוח זמני אספקה נוחים ככל האפשר (בשעות הפעילות הרלוונטיות כמובן), וכך יכול הלקוח להנות מחווית קניה מעולה!
אחריות ושירות לקוחות
icon

מומחים בתחום הרהיטים כבר שנים, מחלקת שרות הלקוחות שלנו נותנת מענה יעיל על מנת לפתור כל בקשה באופן הטוב והמהיר ביותר.

קרא/י עוד ...
stars
  • ממשק נוח וידידותי לפתיחת פניה בשירות הלקוחות שלנו, גם מהנייד וגם מהמחשב, 24/7.
  • תגובות מהירות במשך כל שעות הפעילות.
  • אחריות בבית הלקוח למזמיני הרכבה.
מרגע ביצוע הזמנה באתר, שרות הלקוחות של במבו דואג שהמוצרים יסופקו באופן המהיר והנוח ביותר.
דאגנו שכל לקוח יוכל לדווח לנו על כל קושי בתיאום אספקה או בתקלה שהתרחשה לאחר קבלת המוצר, לשם כך בנינו ממשק ידידותי מותאם לסמארטפונים שמאפשר לכם לכתוב לנו ולקחת תמונות ישר מהסמארטפון בדיוק כמו בWhatsapp :)
לאחר ביצוע כל הזמנה תקבלו מייד מייל עם קישור בולט לפתיחת פנייה באתר, כך שתוכלו לשלוח לנו כל בקשה בשעות הנוחות לכם והיא תענה בשעות עבודה, שירות הלקוחות שלנו ידאג לפתור כל תקלה ולעדכן אתכם דרך הפנייה.
97% לקוחות מרוצים
icon
customer אורטל א.
ספה נפתחת S3002
הי, הזמנתי דרך האתר וביקשתי מדוד הנחמד שיזרז את ההזמנה בשבילי ואכן דוד הבין את הדחיפות ועשה הכל ואכן ההזמנה הגיעה תוך שבועיים וחצי. התרשמתי מהאמינות והמוצר שנקנה אף היה יותר זול ממקומות אחרים שבהם הוא פורסם. תודה!
stars
תמיד זמינים לכם לאחר רכישה באתר
icon

במידה ויתגלו שאלות לאחר ביצוע הזמנה, או שתבקשו שרות, נשמח לתת לכם שרות מקצועי ומהיר.

קרא/י עוד ...
stars
  • ממשק פניות נגיש וידידותי ליצירת קשר איתנו 24/7 מבחירת מוצרים ועד קריאת שרות במסגרת האחריות.
  • תגובות מהירות וענייניות לפתרון כל בקשה.
  • שירות לקוחות אישי ומסור עם ניסיון רב בתחום הרהיטים.
אנו בבמבו מבינים כי הלקוח ירצה לדעת שתמיד יהיה לו עם מי לדבר ולמי לפנות, לכן בנינו ממשק פניות נגיש וידידותי הנותן אופציה ליצירת קשר 24/7.
כל פניה הנפתחת בשירות הלקוחות נענת בכל ימי העסקים.
חשוב לנו מאוד שכל שאלה תענה בצורה הכי מקצועית ומהירה, אנו בודקים מידי חודש את מידת שביעות הרצון של הלקוחות שפנו אלינו על מנת להמשיך להעניק תמיד את השירות הטוב ביותר.
קשובים ומשתפרים בעזרתכם תמיד!
icon

מטרתינו מהקמת האתר ועד היום היא להעניק את השירות הטוב ביותר בתחום הרהיטים ובמכירה אינטרנטית, לשם כך אנו קשובים ללקוחותינו ובעזרתם משתפרים כל יום.

קרא/י עוד ...
stars
  • אנו מאמינים שעל מנת לשפר את השירות עלינו להיות קשובים באופן מתמיד ללקוחותינו.
  • קבלת אלפי חוות דעת מלקוחות בשנים האחרונות.
  • שיפור מתמיד ברמת השירות שאנו מעניקים.
אנו מאמינים כי בכדי להשתפר אנו צריכים להיות קשובים ללקוחותינו, לכן יש לנו קשר רציף איתם הכולל קבלת חוות דעת.
אנו רוצים לדעת איך הלקוחות מרגישים לגבי הקניה שביצעו ומה הייתה חווית הקניה שלהם באתר, בעזרתם אנו יודעים איך ניתן לשפר עוד את השירות.
  1. 1
  2. 2