רהיטים באינטרנט: האתר והספק

כשלקוח קונה רהיטים באינטרנט הוא ניצב מול שני גורמים: האתר והספק. במאמר זה נציג את התפקידים השונים של שניהם.

רהיטים באינטרנט: האתר והספק

לקוחות הרוכשים רהיטים באינטרנט תוהים לא פעם מי אחראי על ההזמנה שלהם, הספק או האתר. ישנם שכלל לא יודעים שקיים ספק מאחורי המוצר, ובטוחים כי האתר הוא זה שמייבא את המוצר  מחו"ל ומוביל להם אותו הביתה. ובכן, הגיע הזמן לעשות סדר ולהבין איך עולם הרהיטים באינטרנט פועל.

 

לדף הראשי: רהיטים לבית

 

יצרן, קמעונאי וצרכן

בענפים רבים קיים המודל של יצרן, קמעונאי וצרכן. (כדי לפשט את הרעיון נתעלם מתפקיד הסיטונאי). בענף המזון לדוגמה, חברות המייצרות מוצרי מזון אינן משווקות ישירות ללקוח אלא מוכרות לרשתות, והן אלו שמוכרות את המוצר ללקוח. אנו לא קונים חלב ישירות מתנובה, לחם מאנג'ל, מלפפונים מהחקלאי או סרדינים מהדיג, כי אם היינו נדרשים לעבור בין כל היצרנים למיניהם היינו מכלים ימים שלמים עבור קנייה פשוטה. במקום זה, ישנן רשתות שיווק שמאגדות תחתן אלפי מוצרים ממאות ספקים, וכולם זמינים ללקוח תחת קורת גג אחת. למרות זאת, עיקר האחריות על המוצר נמצאת על היצרן ולא על רשת המזון, ובמקרים נדרשים החברה המייצרת היא שלוקחת אחריות.

 

אותו רעיון קיים בענף הרהיטים. הספקים מייבאים רהיטים ממפעלים (ולעיתים הם מעורבים בייצור); חנויות רגילות או חנויות אינטרנט משווקות את המוצרים של כמה ספקים בו זמנית, והלקוח רוכש את המוצר מהחנות. כוחו של אתר האינטרנט בכך שהוא מאגד תחתיו מוצרים ממספר ספקים, וכך הלקוח נהנה מהיצע אדיר של רהיטים לבית, במספר רב של תחומים. ברגע הרכישה ההזמנה עוברת לספק ומכאן הוא מטפל בה.

 

אחריות ופתרון בעיות

האחריות הרשמית על המוצר, ההובלה וההתקנה היא של הספק. חנות האינטרנט מעבירה את ההזמנה לספק, והוא מטפל בה מיום קבלתה ועד ליום ההתקנה בבית הלקוח. יש לציין כי ברוב המוחלט של ההזמנות הכול "עובר חלק" ומטופל באופן מקצועי מרגע ההזמנה ועד לסיום ההתקנה ללא שום בעיות.

 

בבמבו רהיטים לבית אנו מעניקים רשת ביטחון ללקוח בכמה היבטים:

 

ראשית, במקרים נדירים בהם ישנה בעיה מול הספק, כגון איחור במועדי אספקה או פגם במוצר, אנו יודעים לפעול מאחורי הקלעים ולקדם את פתרון הבעיה לשביעות רצון הלקוח. אנו נותנים מידע ללקוח ותשובות לשאלות בכל עניין לאחר הרכישה.

 

שנית, הלקוחות פונים אלינו להתייעצות ולקבלת מידע על המוצרים השונים ועל רהיטים זולים, ואנו מייעצים להם כמיטב ניסיוננו. אנו נותנים ללקוח מידע יקר-ערך על האפשרויות העומדות בפניו, כזה שידוע רק לאלו העוסקים בתחום באופן יומיומי תוך ממשק עם גורמים שונים.

 

שלישית, ישנם מקרים בהם אנו לוקחים אחריות לפתרון הבעיה בהם ניטול עלויות שונות על עצמנו, נציע מוצרים תחליפיים בהנחה, נייצר פתרון מיוחד לסיטואציה ועוד.

 

אנו כאן כדי לתת רשת ביטחון ללקוח בכל השלבים: החל משלב הרכישה, תקופת ההמתנה, קבלת המוצר הביתה, ועד שימוש באחריות.

 

 

 

לסיכום: חנויות האינטרנט משווקות את המוצרים של ספקים רבים, ובמקרים נדירים של בעיות בבמבו רהיטים לבית אנו מספקים ללקוח רשת ביטחון החל משלב ההתייעצות ועד לקבלת ההזמנה הביתה. 

 

 

ראו גם: קניית רהיטים בטוחה באינטרנט

 

 

בקרו בתצוגה שלנו:

 

מערכות ישיבה

כורסאות

פינות אוכל

שולחנות סלון