הדרך לחסוך זמן וכסף.

 

כבר כמה שנים שמתפתח באינטרנט שוק מכירת רהיטים. מספר יבואנים מציעים במשך כל השנה רהיטים בסטנדרטים בינלאומיים ובמחירים נמוכים דרך אתרי סחר באינטרנט בארץ וללא אולם תצוגה.

מדובר ברהיטים שמיוצרים באירופה ובמזרח הרחוק, שנמכרים בכל רחבי העולם ומיוצרים בכמויות מאוד גדולות.

ייצור רהיטים בכמויות גדולות מאפשר ליצרנים בחו"ל להשקיע בתכנון נכון, בבקרת איכות, בחומרים מתאימים, בעיצוב עדכני וכן לייצר את הרהיטים בעלות נמוכה במיוחד.

יצרני הרהיטים בחו"ל מספקים תמונות איכותיות ומפרט עשיר, ולכן בדפי המוצר באתר ניתן לקבל נתונים מדויקים עבור הרהיט שנמכר: תמונות, מידות וחומרים.

 

אותן סדרות רהיטים מגיעות לארץ באופן קבוע, כך שהמוצרים זמינים כל השנה. הרהיטים מאוחסנים בארץ ויש אפשרות לאיסוף עצמי לאחר ביצוע ההזמנה באתר.

בניגוד לרהיט שמיוצר לאחר הזמנה או לריהוט שהוזמן בהזמנה מיוחדת מחו"ל, את הרהיטים שמיוצרים מראש ומאוחסנים ניתן לספק מהר, להחליף או להחזיר, לקבל עבורם חלקי חילוף ועוד.  

ישנם מרכזים לוגיסטיים ארציים שמאפשרים לספק לכל הארץ בזמני אספקה קצרים.

לכל רהיט יש אחריות למשך שנה לפחות. לקוחות שקיבלו את המוצרים במשלוח, יקבלו את שירות האחריות בביתם. בכל מקרה אחר על הלקוחות להביא את המוצרים לנקודת השירות.

 

הצגת המוצרים באתר ולא בתצוגה מאפשרת להציע אותם במחירים נמוכים במיוחד שלא היו עד כה בארץ. רוב הרהיטים מגיעים מפורקים עם הוראות הרכבה. על חלק מהרהיטים אפשר לקבל שרותי הרכבה.

 

איך במבו משנה את חוקי המשחק ?

 

1. מענה אישי ומהיר.

 

כל שיחה חשובה לנו, לכן אנחנו עונים מהר גם לטלפון וגם לפניות דרך האתר. גם אם לא הצלחנו לענות מיד, אנחנו חוזרים לכל שיחה!

באתר במבו תוכלו לדבר ולהתכתב עם אותם הנציגים, שילוו אתכם בבחירת הרהיטים, ברכישה, בקבלת המוצר וגם הרבה לאחר מכן. 

 

2. מידע ברור ומעודכן.

 

זמני האספקה מתעדכנים כמה פעמים ביום, ואם מוצר אוזל מהמלאי, דף המוצר ירד מהאתר באותו יום.

אנו משקיעים משאבים רבים כדי לתת זמני אספקה מציאותיים ולוודא שאנו מצליחים לספק את המוצרים בזמן. זמני האספקה הם מדויקים בין אם המוצר במלאי  ובין אם המוצר בדרך לארץ. (הערכת זמן האספקה כוללת עיכובים פוטנציאליים, ולכן ברוב המקרים המוצר מגיע ללקוח הרבה לפני זמן האספקה שרשום באתר).

 

המידע החשוב על כל מוצר מוצג בצורה מאוד ברורה בדף המוצר:

קוד מוצר, שם הדגם, גוון, מחיר משלוח, האם המשלוח כולל הרכבה, האם המוצר כבר במלאי, זמן האספקה, מקום ושעות האיסוף, תקופת אחריות ועוד.

את כל המידע החשוב הזה תמצאו גם באישור הזמנה במייל שתקבלו (קישור לתמונה)

 

3. לא גובים דמי ביטול.

 

הדבר האחרון שאנו רוצים הוא שלקוחות ירגישו שהם תקועים עם עסקה. לכן, אם לקוח החליט שהוא רוצה לבטל את העסקה הוא יכול לבטל ולקבל החזר ללא שום דמי ביטול. לדוגמה, לקוח שהזמין ספה ועדיין לא תואם לו משלוח, יכול לבקש לבטל את העסקה ולקבל החזר מלא ללא שום תנאי נוסף. ביטול העסקה נעשה דרך פנייה או השבה למייל אישור ההזמנה, ומתבצע תוך כמה ימים.  

גם אם מצאתם מבצע מעניין יותר, רוצים להחליף לדגם אחר או לשנות צבע - לא תשלמו עבור שינוי ההזמנה ותזוכו על הפרשי המחירים ללא שום דמי ביטול!

 

4. בחירת ספקים נכונה.

 

אנחנו מודעים שבבחירת הספקים שאנו עובדים איתם יש אחריות רבה כלפי לקוחותינו. הספקים שאנו עובדים איתם נבחנים על מספר נקודות:

- טיב המוצרים.

- אמינות  תמונות ותיאור המוצר.

- עמידה בזמנים.

- שירות במסגרת האחריות.

 

במקרה של סכסוך בין לקוח לחברת משלוח או לגוף הנותן אחריות, נעמוד תמיד לצד הלקוח ונלווה אותו עד לפתרון.

 

 

המלצות צוות האתר לרכישה נכונה.

 

זמן האספקה הוא נושא מאוד חשוב ואנו ממליצים לבדוק את הזמן שמופיע באתר לפני שמזמינים מוצר.

באתר מופיע האם המוצר נמצא במלאי, ובמקרה שכן, זמני האספקה הם קצרים (בדרך כלל עד 14 ימי עסקים). כשהמוצר לא במלאי וזמני האספקה הם עד 21 ימי עסקים ומעלה, חשוב להבין שאותו מוצר שהזמנתם טרם הגיע למחסנים ולכן אי אפשר עדיין לתאם משלוח. כמובן שמי שלא ירצה לחכות יוכל לבטל או להחליף לדגם שזמין במלאי.

 כמו כן אנו ממליצים לבדוק את המידות שרשומות בדף המוצר ולהשוות למידות של אותו חדר אליו תרצו להכניס את הרהיט.

 

יש קולקציות קבועות של רהיטים שנמכרים כבר שנים, וקולקציות שמתחדשות לפי העונה, כמה פעמים בשנה. לקוחות רבים שהתעניינו ברהיט מסוים ורצו לבצע את ההזמנה לאחר כמה ימים גילו שאותו מוצר אזל מהמלאי ושלא ניתן להזמינו יותר, או שיש עוד מוצרים מאותו דגם בדרך לארץ ואפשר להזמין, אך זמן האספקה ארוך יותר. לכן אם בחרתם מוצר, כדאי להזמין אותו ולא לחכות.

 

 

שאלות נפוצות  שאלות נפוצות